Koulu

Koulu

Ajankohtaista oppimisen saralta

maanantai 23. joulukuuta 2013

Joulukalenteri 23.12.



Säkillinen lahjoja loistaa.
Kuuluu joulukellojen pärinää.
Yhtäkkiä kuuluu jotain sirinää.
Tuoksuu kaneli, unohdettiin ostaa sokeri.
Tuntuu lämpimältä ja pehmeältä,
on joulu ihana.
 
Mitä minä rakastan joulussa, tässä on lista:
lahjoja, yhdessä oloa,
piparkakkutalon rakentamista, leipomista
ja joulualennuksia kaupoissa.
Mutta kaikkein eniten minä rakastan joululahjoja.

Mitä minä rakastan joulussa, tässä on lista:
Joulurauhaa, jouluillallista, valkeaa puhdasta lunta,
tunnelmaa, jouluiloa, hautausmaan kynttilämeren valoa.
Mutta kaikkein eniten minä rakastan joulussa joulurauhaa.

  Mitä minä rakastan joulussa, tässä on lista:
 lunta valkoista, tunnetta aivan ihanasta,
 joulun taijasta rauhaisasta,
 tuoksusta ja suklaasta.
 Mutta kaikein eniten minä
 rakastan joulussa sitä itseään.

Ei kommentteja: